“Màrqueting de Guerrilla”, primera sessió informativa de les Jornades Creem

Les accions de màrqueting en petits negocis ha estat el tema d’aquesta primera sessió informativa de les Jornades CreEm

La primera de les sessions informatives programades en el marc de la 2a edició Jornades Creem ha tingut lloc aquest dijous, 30 d’abril, al matí a la Sala Coll i Bardolet de l’edifici el Sucre. La xerrada amb el títol “Màrqueting de Guerrilla” ha anat a càrrec de Josep Pey, representant de System Institut. Les accions de màrqueting en petits negocis ha estat l’eix central de la sessió. Pey ha explicat al públic assistent quins punts s’han de tenir en compte a l’hora de realitzar una estratègia de promoció quan es compta amb un pressupost reduït. “Escollir el producte adequat que aporti una valor real i satisfaci una necessitat del mercat és el primer pas” ha remarcat. Les sessions informatives de les Jornades Creem d’aquest any pretenen informar i sensibilitzar les petites empreses sobre diferents temes d’actualitat en el sector. “Incentius fiscal per a pimes i/o microempreses” és el títol de la pròxima xerrada informativa que tindrà lloc el dia 16 de juny. D’altra banda, els dies 25, 26 i 28 de maig i 2 de junt es farà el segon taller formatiu de les Jornades Creem. Aquest es portarà a terme a la Sala Coll i Bardolet de l’edifici el Sucre, de les 17.00 h a les 20.00. “Diga’m quins clients tens i et diré quina empresa tindràs: gestió estratègica de clients” és el títol del taller.