A partir del 21 d’octubre ja es pot sol•licitar la nova targeta social de transport urbà de Vic

La targeta social es pot sol•licitar també a l’Oficina d’Atenció Ciutadana del Remei

 

L’Ajuntament de Vic ha aprovat un nou sistema d’atorgament de la targeta social de transport urbà, la qual permet gaudir de descomptes en les tarifes d’aquest servei.
En primer lloc cal destacar que s’amplia els col·lectius que la poden obtenir, ja que no només es dirigeix a persones majors de 65 anys, sinó també a persones amb mobilitat reduïda i persones que es troben en situació d’atur.
En segon lloc, i per tal d’afavorir l’accés al servei de transport urbà de tota la ciutadania, es tindrà en compte el nivell de renda a l’hora d’atorgar unes condicions o unes altres.
 
El nou sistema es posarà en funcionament a partir del dia 21 d’octubre de 2014. Com a novetat, la targeta es podrà sol·licitar en qualsevol de les dues oficines d’atenció ciutadana, la de plaça Major o la del Remei. (c. Ciutat, 1 o c. Virrei Aviés, 34). Els horaris d’atenció a la ciutadania són de dilluns a divendres de 9.00h a 14.00h i els dilluns i els dimecres de 16.00h a 18.00h (excepte els mesos de juny a setembre en els quals a les tardes està tancat).
Les antigues targetes deixaran de funcionar el 31 de desembre de 2014, fins a aquesta data les persones que tinguin la targeta antiga la podran anar utilitzant, sempre i quan no els hagi caducat. Si els caduca abans del 31 de desembre hauran de renovar-la per l a nova targeta.
 
Es pot consultar la informació sobres les condicions i tarifes al següent enllaç: http://www.vic.cat/viure-a-vic/transport-urba/targetes-socials-de-transport-urba.