Àgora d'opinió

La revolució digital i el nou consumidor connectat. A càrrec de Dolors Reig (Psicòloga social experta en xarxes socials)

Àgora d'opinió.

El dilluns que ve, 29 de setembre, tindrà lloc al Casino de Vic la sisena edició d’Àgora d’Opinió, organitzada per Creacció, amb la col·laboració de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), el Consell Empresarial d’Osona, la delegació d’Osona de la Cambra de Comerç i El9Nou.

 

En aquesta ocasió, la ponent de la jornada serà Dolors Reig, psicòloga social experta en xarxes socials, que parlarà sobre “La revolució digital i el nou consumidor connectat. La xerrada té l’objectiu d’explicar com s’ha de fer l’adaptació a l’aparició d’internet i les xarxes socials que han canviat tots els sectors productius i les organitzacions.

 

Dolors Reig és llicenciada en Psicologia Social, màster en Inserció Laboral, Multimèdia i Desenvolupament Web i autora principal de l’espai web El caparazón. Treballa de consultora i professora per a diferents empreses, institucions, universitats i escoles de negoci. L’any 2012 va publicar Socionomia i el 2014, Los jóvenes en la era de la hiperconectividad, a més d’altres publicacions compartides amb altres autors.

 

La benvinguda de l’acte i la presentació de la ponent anirà a càrrec del Dr. Josep Arimany, president de Creacció. Els assistents tindran la possibilitat de fer networking abans de dinar i de participar en el torn de preguntes després de la ponència. La inscripció a la jornada té un preu de 27 euros, que inclou el dinar, i es pot fer a través de l’adreça de correu electrònic agora@uvic.cat o al telèfon 938815533 fins el proper dijous 25 de setembre.

 

Àgora d’Opinió és un fòrum de debat que, en format de dinar-conferència, planteja temàtiques relacionades amb el món econòmic i empresarial. Les entitats promotores del projecte són Creacció, l’Ajuntament de Vic, la UVic-UCC, el Consell Empresarial d’Osona, la delegació d’Osona de la Cambra de Comerç i el diari EL 9 NOU. Es tracta d’un format que ja s’ha estrenat a Vic en dues ocasions, i a Granollers, Manlleu i Manresa, amb la idea d’expandir-se per tot el territori d’influència de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya.