Aigües Vic reorganitza els canals d’atenció al client per oferir major seguretat

Es prioritza l’atenció presencial amb cita prèvia i la no presencial per telèfon, whatsapp i correu electrònic

Oficina d'Aigües Vic.
Oficina d'Aigües Vic

 

L’empresa de subministrament d’aigua Aigües Vic ha reorganitzat el seu Servei d’Atenció al Client per fer-lo més segur, atesa l’actual situació sanitària, sense deixar d’oferir un servei de qualitat.

 

L’atenció presencial es continua fent a les oficines (c. de la Riera, 6) de dilluns a divendres de 8 del matí a 12 del migdia i dijous de 4 a 7 de la tarda, donant preferència a les visites concertades per cita prèvia. No obstant això, es prioritza l’atenció no presencial mitjançant el telèfon (93 885 25 00), el whatsapp (689 649 613) i el correu electrònic avsa@aiguesvic.com, de dilluns a divendres de 8 del matí a 3 de la tarda, i les 24 hores a través de l’Oficina Virtual.

 

L’objectiu de les mesures adoptades per Aigües Vic és que les persones abonades facin servir altres vies de consulta que no siguin presencials i, en cas que sigui presencial, que es faci mitjançant cita prèvia.