Correus ofereix el servei de cita prèvia a la seva oficina de Vic
Les persones poden escollir dia i hora en què volen ser ateses i així s’estalvien esperes innecessàries
L’oficina de Correus a Vic disposa d’un servei de cita prèvia, de manera que la seva clientela pot escollir el dia i l’hora a la que vol anar a l’oficina i així evitar esperes. El servei es pot sol·licitar mitjançant el web www.correos.es, l’aplicació o bé l’Oficina Virtual de Correus. L’elecció de l’hora i el dia generarà al client un codi que només haurà d’introduir a la màquina de torn ubicada a l’oficina per ser atès de manera immediata. El sistema discrimina els trams horaris de mínima afluència, de manera que la persona pot escollir amb la garantia que serà atès a l’arribar. Igualment també contempla un interval de temps, abans i després de l’hora sol·licitada, perquè si la persona s’avança o es retarda pugui ser igualment atesa.
Aquesta moderna i completa funcionalitat permet a la clientela de Correus gestionar millor el seu temps i, alhora, les oficines poden dirigir-la a les hores de menor afluència.
A més a més, les persones de més de 65 anys disposen del número de telèfon d’Atenció al Client, 915 197 197, perquè puguin demanar cita prèvia en aquestes oficines, garantint així encara més la seva seguretat.