L’Ajuntament de Vic activa la cita prèvia per donar-se d’alta al padró municipal
El servei de cita ja està actiu a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de la plaça Major i s’analitzarà el correcte funcionament per ampliar-lo a les altres oficines i tipus de tràmits
L’Ajuntament de Vic ha posat en marxa el sistema de cita prèvia per a demanar hora de visita amb antelació i ser atès a l’hora i data escollits per la ciutadania.
La cita prèvia es posa en funcionament a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de la plaça Major per a fer el tràmit d’alta al padró municipal d’habitants, així es podrà comprovar el seu correcte funcionament i s’ajustarà la configuració del sistema per desplegar-ho també a l’OAC del Remei i l’Oficina Municipal d’Acollida.
A partir d’aquí, s’ampliaran les possibilitats de sol·licitar cita prèvia per a tots els tràmits que es poden realitzar a l’Ajuntament de Vic i que estan penjats al catàleg de tràmits de la seu electrònica.
Per demanar la cita, cal entrar en aquest enllaç i fer la sol·licitud de dia i hora. Com a resultat del procés, el ciutadà obtindrà un codi QR que podrà escanejar al lector del dispensador dels tiquets de la mateixa oficina. La lectura del codi QR funciona tant si es porta imprès en paper o s’escaneja des de la pantalla d’un dispositiu mòbil.
Alternativament, es pot optar per introduir el NIF al dispensador de tiquets de l’oficina, des d’on s’imprimeix un tiquet.
D’una manera o altra, i com és habitual en els procediments en què hi ha cita prèvia, quan es buidi una taula s’avisarà al ciutadà o ciutadana per poder-se atendre.