L’Ajuntament de Vic estrena la Bústia del Ciutadà, un nou servei de comunicació amb els ciutadans

La ‘Bústia del ciutadà’ és una eina interactiva que permetrà enviar per Internet preguntes i suggeriments amb l’objectiu de millorar la ciutat

Aquest migdia s’ha presentat la ‘Bústia del ciutadà’, una iniciativa de l’Ajuntament de Vic que té com a objectiu potenciar la comunicació amb la ciutadania, via Internet, un fet que ha de repercutir en la millora de diferents aspectes de la ciutat. La presentació ha anat a càrrec del regidor de Recursos Humans i Serveis, Antoni Serrat.La ‘Bústia del ciutadà’ és un espai interactiu per tal que els ciutadans i ciutadanes de Vic puguin comunicar-se directament amb l’Ajuntament i pugin fer arribar suggeriments, propostes, preguntes i tota mena de peticions al consistori i neix amb la voluntat de millorar aspectes diversos de la ciutat.En paraules del regidor de Recursos Humans i Serveis, Antoni Serrat, “la implantació d’aquesta nova eina permetrà millorar la interacció entre l’Ajuntament i la ciutadania i ser més eficients i àgils en la detecció i posterior solució de possibles necessitats que hi pugui haver a la ciutat”. Serrat també ha esmentat el “compromís i la vocació per la millora de la ciutat que tenim des del consistori” i ha demanat la col•laboració ciutadana per “tenir una ciutat millor, entre tots”.A la Bústia del Ciutadà s’hi podrà accedir directament a través de la web de l’Ajuntament de Vic www.vic.cat. S’hi poden penjar peticions i també hi ha una part opcional on l’usuari hi pot deixar les dades de contacte, per tal que des del consistori es pugui anar informant a l’usuari de l’estat de la petició que ha realitzat.