L’Ajuntament de Vic impulsa una campanya de promoció de la ciutat com a destí turístic durant l’època de Nadal

Gira entorn de la figura del Merma que esdevé símbol de bona sort

L'Ajuntament de Vic ha engegat una campanya de publicitat per promocionar la ciutat com a destí turístic que gira entorn de la figura del Merma. Un personatge dels més emblemàtics de la ciutat de Vic i, que esdevé un símbol de bona sort en aquesta estratègia de comunicació.



Anys enrere, quan el Merma era portat per Miquel Comerma, un home vidu, solitari i molt introvertit, els nens petits de la ciutat van iniciar el costum de prendre-li la xurriaca que portava amb la qual perseguia i donava cops a tothom que se li acostava.



Avui dia es diu que tots aquells nens que de petits li van prendre en alguna ocasió la famosa xurriaca, van gaudir d'una vida plena de bona sort i que fins i tot els seus descendents encara se n'aprofiten, ja que n'hi ha que els hi ha tocat la loteria de Nadal en més d'una ocasió. La campanya se centra en tots els atractius que pot oferir la ciutat.



Eren les 12.11h del 22 de desembre de 2005, quan van cantar el premi i també quan va esclatar l'eufòria a la capital osonenca, ja que eren més de 3.500 els afortunats i un pot total de 510 milions d'Euros. Aquest premi va quedar molt repartit entre la població ja que el número s'havia venut entre particulars, restaurants, comer篳 i centres esportius de la ciutat i comarca.



Amb aquest premi de la grossa del 2005, la ciutat de Vic ja suma 5 grans premis en loteria de Nadal. ɳ per això que Vic si que pot reivindicar la condició de ciutat de la bona sort, atès que aquesta circumstància és inèdita en tot el territori.



Per a més informació: www.labonasortdevic.cat