L’Oficina d’Atenció Ciutadana obre les portes

S’hi oferiran els serveis d’Estadística, Governació i Serveis Generals i s’ampliarà progressivament la presència d’altres serveis de l’Ajuntament

L’Oficina d’Atenció Ciutadana obre les portes.

L’Oficina d’Atenció Ciutadana, inaugurada avui a la tarda, obrirà demà dimecres, dia 26 de març, les seves portes a la ciutadania. Es tracta de l’oficina situada a l’Ajuntament de Vic per l’entrada de la Plaça Major i que comptarà amb 6 persones que atendran la ciutadania pel que fa als serveis d’Estadística, Governació i Serveis Generals i amb la intenció que s’amplïi progressivament la presència d’altres àrees i serveis de l’Ajuntament.La inauguració ha comptat amb la presència de l’alcalde de Vic, Josep M. Vila d’Abadal i també d’altres regidors del consistori. Vila d’Abadal ha explicat que la nova oficina suposa “un canvi d’imatge i un canvi també de contingut, amb l’objectiu de millorar el servei per oferir tots els tràmits de l’ajuntament.” L’alcalde de Vic ha destacat que resta una tercera oficina per inaugurar al Sucre, per l’atenció als nouvinguts, i ha expressat que “entre les tres oficines - la que inaugurem avui, l’Oficina Municipal del Remei i la que s’instal•larà al Sucre - hem d’assolir que la ciutadania se senti atesa a tots nivells.” L’alcalde ha explicat que a l’Oficina d’Atenció Ciutadana s’hi podran fer molts tràmits, com per exemple el que es presentarà la setmana vinent: la targeta de transport per la gent gran. Finalment, Vila d’Abadal ha expressat que vol “que la ciutadania ens digui tot el que s’hi podria millorar i afegir.”El regidor de Recursos Humans i Serveis, Antoni Serrat ha destacat que l’Oficina d’Atenció Ciutadana pretén “millorar i ampliar el feedback amb la ciutadania” i que “és la porta d’entrada de l’Ajuntament de cara als ciutadans i ciutadanes.” Serrat ha explicat que hi haurà 6 persones d’atenció que tenen una formació polivalent per poder donar resposta als tràmits i les peticions que es donin, tot fent èmfasi en el fet que “ara s’ofereixen els serveis de governació i estadística, amb la intenció d’anar incorporant-hi més serveis.”