L’Oficina Municipal del Remei serà seu de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania a partir d’aquest mes de maig

Amb l’objectiu de facilitar l’accés de la ciutadania a l’Ajuntament de Vic, es podrà escollir a quina de les dues oficines anar

  

Amb aquesta mesura l’equip de govern vol facilitar l’accés de la ciutadania a l’Ajuntament ja que es podrà escollir a quina de les dues oficines es vol dirigir: a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de la plaça Major o del Remei.

 

L’Oficina Municipal del Remei va néixer el mes de desembre de 2007 i en ella s’hi van instal·lar una part de l’equip de Benestar i Família, la Guàrdia Urbana i l’equip del Pla de Barris, amb la finalitat de tenir una major proximitat a la ciutadania dels barris sud de la ciutat. Aquesta oficina ha estat objecte de diversos canvis i remodelacions. La més important l’any 2009, quan es van inaugurar les obres d’ampliació al primer pis de la finca.

A dia d’avui en l’Oficina Municipal del Remei hi ha instal·lat el Dispositiu d’Inserció Laboral del Pla de Barris, el Servei de Mediació Ciutadana i Comunitària i l’Oficina d’Intermediació Hipotecària. L’equip de Benestar i Família també atén visites però amb hora prèvia.

 

Com a novetat i a partir del mes de maig d’enguany, una part de l’equip de l’Oficina d’Atenció Ciutadana estarà ubicat a l’Oficina Municipal del Remei per tal de facilitar l’accés de la ciutadania a les tramitacions que fins ara només es podien realitzar a l’oficina de la plaça Major. Així, a l’Oficina Municipal del Remei es realitzarà el registre de documentació i l’inici de la tramitació de diversos procediments: activitats, obres, via pública, etc., a més de respondre a les consultes relacionades amb l’Ajuntament de Vic que plantegi la ciutadania.

 

Els horaris d’atenció a la ciutadania seran de dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h i els dilluns i dimecres de 16.00 h a 18.00 h.