La “Bústia ciutadana” de l’Ajuntament de Vic ha arribat avui als 5.000 suggeriments
La “Bústia ciutadana” és una eina interactiva que permet enviar per Internet preguntes i suggeriments amb l’objectiu de millorar la ciutat
Avui, dia 19 de març, la ‘Bústia ciutadana’, ha arribat als 5.000 suggeriments. La iniciativa, que va néixer el juliol de 2007, té com a objectiu potenciar la comunicació amb la ciutadania via internet, un fet que ha suposat una millora clara de diferents aspectes de la ciutat.
Recordem que la ‘Bústia ciutadana’ és un espai interactiu per tal que els ciutadans i ciutadanes de Vic puguin comunicar-se directament amb l’Ajuntament i pugin fer arribar suggeriments, propostes, preguntes i tota mena de peticions al consistori.
Segons el regidor d’Economia i Serveis, Antoni Serrat, “la implantació d’aquesta nova eina ha permès millorar la interacció entre l’Ajuntament i la ciutadania i ser més eficients i àgils en la detecció i posterior solució de possibles necessitats que hi pugui haver a la ciutat”. Així temes de manteniment, de circulació, de senyalització, de mobiliari urbà, suggeriments i comentaris són alguns dels més tractats.
D’aquesta manera i segons Serrat la “Bústia ciutadana” manté el “compromís i vocació per la millora de la ciutat que tenim des del consistori” i continua demanant la col•laboració ciutadana per “fer una ciutat millor, entre tots”.
A la “Bústia ciutadana” s’hi pot accedir directament a través de la web de l’Ajuntament de Vic www.vic.cat. S’hi poden penjar peticions i tot seguit l’usuari rebrà la resposta al més aviat possible.
Podeu consultar totes les peticions de la “Bústia ciutadana” a: www.vic.cat/bustia-ciutadana