La línia de bus que va diàriament a Barcelona promociona la ciutat de Vic

El sector turístic públic i privat satisfets amb l’acord per projectar la ciutat sota el lema “Vic, slow city”

Bus amb la campanya ‘Vic, slow city’.
Bus amb la campanya ‘Vic, slow city’

L’empresa Sagalés i l’Ajuntament de Vic van signar aquest dilluns un conveni de col·laboració per un any, prorrogable, perquè el bus que fa els quatre trajectes diaris a Barcelona promocioni la ciutat amb el lema  Vic, slow city.

 

La regidora de Comerç i Turisme, M. Carme Bover, va detallar que “l’Ajuntament només assumeix el cost de la producció i col·locació del vinil ja que se cedeix el suport publicitari de forma gratuïta”. Bover va afegir que per primer cop s’arriba a un acord amb el sector privat que s’espera que pugui tenir continuïtat. A més, va agrair el suport tant de l’empresa Sagalés com de tots els agents privats que fan possible la campanya.

 

Des del sector turístic s’ha agraït aquesta col·laboració entre agents públic i privats que s’ha materialitzat amb l’acord entre Sagalés i l’Ajuntament. Marc Carol, en representació del sector privat de la taula de turisme, va exposar que “aquest és un camí a continuar i la primera pedra perquè vingui més turisme a la ciutat”. Per la seva banda, Lourdes Baulenas va expressar que es tracta d’un exemple de bona col·laboració entre els sectors públics i privats en matèria turística.

 

Ramon Sagalés, conseller delegat de Sagalés, va manifestar que l’estratègia conjunta ha de servir per col·laborar constantment entre tots els agents implicats per “ressaltar tots els actius turístics de Vic”.

 

La publicitat al bus s’estrena amb el concepte de la ciutat com un destí slow city, que impulsa aquells municipis que són un exemple de tranquil·litat i qualitat a la vegada. Aquest concepte es reflecteix també en els nous fulletons, que també es van presentar, i que  ja s’han estrenat en l’idioma d’italià i anglès a la Fira del Llibre Infantil i Juvenil de Bolonya. Una fira on Catalunya n’és el país convidat i amb l’exposició il·lustrada de Pilarín Bayés, la ciutat de Vic hi és especialment projectada.

 
 

Vic, slow city

 

Els nous fulletons de projecció a l’exterior de la ciutat i del territori estan pensats per entregar-se en les fires nacionals internacionals que tant la Diputació de Barcelona com l’Agència Catalana de Turisme organitzen i participen anualment.

 
 

Membres del sector privat de la Taula de Turisme

 

Consell Empresarial d’Osona, Ausa Futur, Osona Cuina, Vic Comerç, Museu Episcopal, Gremi d’Hostaleria d’Osona, Associació d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme d’Osona i el Moianès, Associació d’Agències de Viatges, Associació Vic Informadors, Osona Turisme, la Delegació d’Osona de la Cambra de Comerç, les galeries d’arts i l’empresa Sagalés.