La Targeta Urbana de Vic Comerç regalarà “moments inoblidables” a la Costa Brava i Pirineu de Girona

Vic Comerç sortejarà aquest juliol 81 premis valorats en més de 4.000 €

Ramon Ramos, Toni Brachs i Anna Erra a la presentació d'ahir de la campanya.
Ramon Ramos, Toni Brachs i Anna Erra a la presentació d'ahir de la campanya

Ahir es va presentar la campanya “viu moments inoblidables” de promoció de la Targeta Urbana pel mes de juliol. L’acte va comptar amb la presència de Toni Brachs, representant de Vic Comerç, Anna Erra, regidora de Comerç i Ramon Ramos, director del Patronat de Turisme de Girona Costa Brava.

La regidora de Comerç, Anna Erra va assegurar que “aquesta campanya ens demostra la vitalitat que té la Targeta Urbana i va aprofitar per felicitar a Vic Comerç per l’empenta que està agafant”. En relació a la campanya, Erra es mostrava satisfeta, ja que “cada mes podem donar un regal a la gent que creu en el comerç de Vic i que de ben segur li ajuda a fer les compres més agraïdes”. També va voler aprofitar aquesta col•laboració amb el Patronat de Turisme per fer que “la gent de la Costa Brava també sàpiga que tenim una ciutat i un entorn de molta qualitat”.

 

La campanya, que durarà tot el mes de juliol, regalarà 81 premis valorats en més de 4.000 € amb activitats relacionades amb la cultura, l’oci, la gastronomia i la natura entre tots els clients que comprin amb la Targeta Urbana. Segons Toni Brachs “estem molt contents i agraïts al Patronat de Turisme de Girona perquè els nostres clients tenen una prelidecció des de sempre per les comarques gironines.

 

El director del Patronat, Ramon Ramos va destacar que “per nosaltres és una campanya molt important perquè la gent d’Osona sou uns excel•lents clients i consumidors de la Costa Brava i del Pirineu de Girona”.

El Patronat de Turisme aporta a la campanya estades, àpats, degustacions de vins, tractaments corporals i diverses activitats nàutiques, d’oci i esportives. Per Ramos, “no només venem oferta sinó que intentarem vendre experiències i emocions”. Els premis són cortesia dels més de 400 membres o socis que integren els diferents clubs de màrqueting del Patronat de Turisme. I afegia “us felicito per aquesta iniciativa i estem oberts a futures col•laboracions. Sempre que Vic ens demani, Girona estarem aquí amb vosaltres.”

 

Per acabar, Brachs va voler aprofotar per “per convidar formalment al Patronat de Turisme a participar a la Botiga al Carrer ensenyant tota l’oferta i patrimoni que tenen les seves comarques”.

 

Aquest divendres 27 s’entregaran els 3 premis de la campanya de juny “Barris Antics, molt per descobrir, molt per oferir”.

 

La Targeta Urbana ja té 8.000 clients i 110 promocions al portal d’ofertes www.vicshopping.cat des de 3 setmanes de la seva creació.