La Targeta Urbana de Vic rep el premi d’iniciativa innovadora comercial

Es tracta dels premis a la Iniciativa Comercial i als Establiments Centenaris que promou la Generalitat de Catalunya

D’esquerra a dreta: Pere Trasserra de CentreVic; el president de la Generalitat, Artur Mas; Antoni Brachs de l’UCRE i Enric Garreta del GAP ahir al Palau de la Generalitat.
D’esquerra a dreta: Pere Trasserra de CentreVic; el president de la Generalitat, Artur Mas; Antoni Brachs de l’UCRE i Enric Garreta del GAP ahir al Palau de la Generalitat

Vic comerç, amb la Targeta Urbana, està d’enhorabona, ja que ahir va rebre el premi com Iniciativa Innovadora Comercial per part de la Generalitat de Catalunya. La Targeta Urbana és una iniciativa conjunta de les tres associacions de comerciants de la ciutat, CentreVic, Unió de Comerciants Remei-Estadi i GAP que ahir van rebre la distinció de la mà del president de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas.

 

Destacar que la Targeta Urbana de Vic. Compres, oci i ciutat té tres objectius: per una banda, premiar la fidelització dels clients als establiments de la ciutat amb descomptes i sortejos de regals diversos; en segon lloc, millorar els resultats i augmentar les vendes dels propis establiments i, en tercer lloc, que les tres associacions de comerciants guanyin nous associats amb l’objectiu de reforçar-se així com ajudar a consolidar la xarxa Vic Comerç.

 

Durant el transcurs del darrer ple municipal de la ciutat, que va coincidir amb l’acte de lliurament del premi, la regidora de Comerç de l’Ajuntament de Vic, Anna Erra va felicitar a les tres associacions de comerciants pel reconeixement a la seva feina i en concret a la iniciativa de la Targeta Urbana.