La Targeta Urbana Vic guanya el premi a la “Millor actuació d’especial notorietat” de 2012

Es tracta dels Premis a la Iniciativa Comercial de la Generalitat de Catalunya

Una mostra de la Targeta Urbana de Vic.
Una mostra de la Targeta Urbana de Vic

La iniciativa de la Targeta Urbana Vic ha guanyat el premi a la “Millor actuació d’especial notorietat” de 2012. Es tracta dels Premis en l’àmbit comercial que es promouen cada any des de la Generalitat de Catalunya.

 

Aquests Premis reconeixen totes aquelles iniciatives relacionades amb el món del comerç i dels serveis que s'hagin distingit per ser innovadores, per promocionar els establiments de proximitat, els seus territoris o sectors o perquè hagin desenvolupat actuacions d'especial notorietat.

 

Des dels òrgans de Vic Comerç es mostren molt satisfets per aquest premi ja que reconeix un projecte que ha aconseguit unir tot el comerç de la ciutat al voltant d'una eina de gran valor afegit pel client. L'entitat entén que es treballa en bona direcció i se seguirà treballant per evolucionar la Targeta Urbana Vic cap a un projecte més participatiu i transversal, en el que tots els sectors, culturals, gastronòmics, turístics i universitaris hi puguin tenir cabuda.

 

D’altra banda, la setmana passada es va donar d'alta de la Targeta Urbana el client 5.000, Edu Dordal Jutglà, que va tallar-se els cabells a la perruqueria Aduho del Carrer Morgades. Per celebrar-ho, Vic Comerç ha premiat al client i a la botiga amb una Targeta Regal de 100 € que l'Eduard es podrà gastar al mateix establiment.