Josep M. Vila d’Abadal i Pere Guardiola en un moment de la signatura del conveni

La Vanguardia entra com a patró de L’Atlàntida

L’acord permetrà que l’Atlàntida arribi a nous públics

Avui al matí s’ha signat un acord de col•laboració entre L’Atlàntida i La Vanguardia en el qual el mitjà de comunicació del Grup Godó es converteix en patró de l’equipament cultural. D’aquesta manera la programació cultural tindrà una presència constant al diari nacional i contribuirà a arribar a altres públics d’arreu de Catalunya.

 

L’acte ha comptat amb la presència de l’alcalde de Vic, Josep M. Vila d’Abadal i el director de Màrqueting de La Vanguardia, Pere Guardiola. Els dos han coincidit que es tracta d’un acord satisfactori per totes dues bandes. Vila d’Abadal ha agraït a La Vanguardia la seva implicació amb el Complex Cultural, tenint en compte els moments econòmics actuals. Per la seva banda, Guardiola ha expressat que aquest acord no és fruit de la coincidència, ja que per l’empresa la ciutat de Vic i la comarca d’Osona són uns territoris on el diari té una gran incidència. En aquesta línia, ha explicat que a la comarca d’Osona es venen 3.500 diaris i hi ha 25.000 lectors, a més de tenir subscripcions de més de 80 anys que han passat de generació a generació.

 

Per tot això, el director de Màrqueting de La Vanguardia, també ha explicat que no és estrany que iniciessin la seva gira de l’edició en català a la ciutat de Vic, ja que la comarca d’Osona junt amb el Solsonès i Berguedà són les zones on hi ha més vendes de l’edició de La Vanguardia en català.