Les noves estratègies de màrqueting encetaran un nou cicle de Trobades Empresarials de Vic

Estan organitzades per l'Ajuntament de Vic, Caixa Manlleu, la Cambra de Comerç i la Universitat de Vic

Aquest dilluns s'ha presentat als mitjans de comunicació la quarta edició de les Trobades Empresarials de Vic, que organitzen l'Ajuntament de Vic, la Caixa Manlleu, la Cambra de Comer砩 la Universitat de Vic. Sota la pregunta "Cap a on va la teva empresa" es proposen dues trobades per al 23 de mar砩 9 de maig, respectivament.



En la primera, el professor d'ESADE i expert en la millora competitiva de les organitzacions, Carlos Jordana, parlarà de les noves estratègies de màrqueting adaptades als nous temps. La trobada del 9 de maig tractarà de la comunicació interna, a càrrec del popular Sebastià Serrano, catedràtic de lingística general i autor de nombrosos llibres que reflexionen a l'entorn dels diversos tipus de comunicació.



En l'acte de presentació, Pere Puntí, en representació de la Cambra de Comer砶a qualificar les Trobades Empresarials de Vic com una proposta que ha sabut despertar l'interès de l'empresariat d'Osona i que mereix ser escollida "d'entre les moltes propostes de cursos, seminaris i congressos al voltant de l'empresa". Jordi Espona, secretari general de Caixa Manlleu va remarcar la importància que el format de les Trobades i les temàtiques les fan aptes per a tot tipus d'empreses "i com demostren les xifres de l'any passat, tant hi assisteixen representants d'empreses de 10 treballadors com d'empreses de més de 100".



En el seu torn d'intervencions, el degà de la Facultat d'Empresa i Comunicació de la UVic, Santi Ponce, va afirmar que la implicació de la universitat en aquest projecte demostra "el compromís amb la societat i el teixit empresarial en la transferència del coneixement".



Ignasi Puig, primer tinent d'alcalde de l'Ajuntament, va dir que l'aposta per la qualitat s'ha vist manifestada per la continutat de les Trobades i el consens entre les quatre institucions impulsores.