Cartell informatiu de l'OAC i l'OMA

Les Oficines d’Atenció Ciutadana i l’Oficina Municipal d’Acollida obriran dilluns amb cita prèvia

L’atenció presencial es farà seguint totes les normes de seguretat i higiene per minimitzar el risc de contagi

Les dues Oficines d’Atenció Ciutadana (OAC), de la plaça Major i el Remei, tornaran a obrir a partir de dilluns que ve, 18 de maig, i atendran de forma presencial només amb cita prèvia. La cita prèvia es pot demanar mitjançant el web de l’Ajuntament o trucant al telèfon 93 886 21 00.

 

Quan una persona demani cita prèvia, rebrà un correu electrònic o SMS de confirmació de l’hora que tenen reservada. En aquest correu electrònic o SMS hi haurà un codi QR que es pot fer servir per validar la seva hora a l’expenedor de tiquets de l’OAC el dia que vagin a l’oficina. Un cop hagin fet aquesta acció s’imprimirà un tiquet amb el seu nom. També poden validar la cita prèvia entrant el seu número de DNI a l’expenedor de tiquets. El tiquet que s’imprimeix a l’expenedor un cop han validat la cita prèvia també té un codi QR que poden fer servir per fer el seguiment del torn des del mòbil a fora de l’oficina.

 

Amb la cita prèvia a l’OAC es pot gestionar qualsevol tràmit, ja que hi ha una categoria que es diu “altres gestions” que permet fer tot tipus de tràmits.

 

Les OAC van tancar temporalment el passat 13 de març com a mesura preventiva per evitar el contagi del coronavirus d’acord amb el protocol fixat per l’Ajuntament de Vic. Seguint amb les indicacions sanitàries, l’atenció personal a les OAC es farà amb totes les mesures de seguretat i higiene pertinents i es demana a la ciutadania que s’hi adreci que les respecti.

 

L’Oficina Municipal d’Acollida (OMA), situada a l’edifici del Sucre (plaça 1 d’Octubre) també obrirà a partir del proper 18 de maig només amb cita prèvia. La cita es pot sol·licitar per telèfon (93 702 72 82) o per correu electrònic (oficinaacollida@vic.cat). Si algú s’adreça personalment a l’oficina, allà també es donarà una hora de cita prèvia, igual que a les OAC. L’horari d’atenció de l’OMA és de dilluns a dijous de 10 del matí a la 1 del migdia i de les 4 a les 6 de la tarda.

 

 

Oficina virtual i Bústia Ciutadana

 

A l’oficina virtual de l’Ajuntament també es pot trobar informació sobre tràmits i gestions. Alguns tràmits només són de consulta i d’altres es poden dur a terme en línia. La majoria requereixen que es disposi de certificat digital. Per consultar l’oficina virtual de tràmits s’ha de clicar en aquest enllaç.

 

Per a fer suggeriments, propostes o queixes una altra via és escriure a la Bústia Ciutadana.  La consulta quedarà gravada i serà pública, de manera que se’n pot fer el seguiment fins que s’hagi rebut una resposta. També es poden consultar els suggeriments d’altres persones.