Vic modernitza els productes de promoció turística
També s’ha renovat l’aplicació per mòbil i la guia del visitant
Des de la passada diada de Sant Jordi i amb la nova ubicació de l’Oficina de Turisme a la Llotja del Blat s’han posat en marxa diverses accions amb l’objectiu de dinamitzar la part turística de la ciutat. Ahir, la regidora de Turisme de l’Ajuntament de Vic, Anna Erra, va explicar totes aquestes novetats turístiques. Una d’elles és l’edició d’una nova guia del visitant que presenta una imatge nítida i simple, on l’usuari pot trobar els edificis i/o espais a visitar; les rutes turístiques al centre històric; altres visites guiades literàries; festes, fires i mercats; rutes BTT i excursions a l’entorn del municipi; els restaurants on poder menjar; allotjaments. A la vegada, l’edició també recull activitats que es poden fer a la comarca d’Osona posant de relleu alguns dels paratges naturals i de patrimoni cultural. La guia del visitant també inclou un plànol de la ciutat i un mapa de la comarca d’Osona. Segons la regidora es tracta d’una “guia més àgil, útil i moderna, en la qual s’hi troba tota l’oferta de la comarca”. La guia està traduïda al català, castellà, anglès i francès.
La presentació també ha comptat amb la presència de Valentí Freixanet de Biapum que ha posat en marxa l’aplicació per mòbil molt més complerta de la que hi havia fins ara. Destacar que també a partir d’ahir és gratuïta i es pot descarregar per Iphone i Ipads a partir de l’Appstore. En ella qualsevol persona pot obtenir tota la informació de la mateixa guia on hi ha restaurants, allotjaments, punts d’interès, museus, entre altres. (L’enllaç per poder obtenir l’aplicació és: http://itunes.apple.com/es/app/vic/id436839342)
Finalment la regidora de Turisme Anna Erra també va presentar l’espai de “La Botiga”, un espai de venda de productes que permeten fer marca de ciutat. A tall d’exemple hi ha tasses, pòsters, posa-llapissos, regles, clauers i imants, entre altres.