L’OAC 360º ajuda a fer els tràmits en línia des de casa des del nou telèfon 93 595 48 04.
Ja són més de 2.300 persones les que han rebut assistència d’aquest servei al que també es pot accedir escrivint a oac360@vic.cat
L’OAC 360º, el servei que ajuda a fer els tràmits electrònics de l‘Ajuntament de Vic còmodament des de casa, canvia el número de telèfon per oferir una atenció més personalitzada i millorar la qualitat dels serveis oferts. A partir d’ara, tothom qui necessiti ajut a l’hora de gestionar procediments electrònics pot trucar al 93 595 48 04.
Des que aquest nou servei es va posar en marxa, el passat mes d’agost, ja són més de 2.300 les assistències que s’han fet per ajudar a fer els tràmits tranquil·lament des de casa. La regidora de Serveis Generals, Núria Homs, exposa que es continua avançant cap a una administració més oberta, moderna i propera que faciliti la relació amb la ciutadania.
El servei d’OAC 360º s’ofereix de dilluns a divendres, de 8 del matí a 8 del vespre, trucant al 93 595 48 04 o escrivint a oac360@vic.cat.
Tràmits municipals més fàcils
L’OAC 360º té com a objectiu facilitar l’accés als tràmits municipals i familiaritzar particulars, professionals, empreses i entitats amb les noves plataformes electròniques que permeten una relació amb l’administració més ràpida, còmoda i eficaç. El servei també inclou la connexió remota amb l’ordinador de la persona que faci la consulta, si aquesta ho autoritza, quan sigui necessari per a resoldre satisfactòriament la incidència.