Com estem organitzats

El departament està format per un equip de 35 professionals que s'organitzen en diferents equips de treball de direcció, gestió administrativa i tècnica.

Ens organitzem per equips d'atenció.

La primera porta d'entrada és l'equip administratiu i de recepció que atén les primeres demandes, siguin telefòniques, digitals o presencials i deriven a l'equip corresponent segons la necessitat. 

Dues treballadores socials s'ocupen d'atendre les primeres acollides, persones o famílies que acudeixen per primera vegada al servei i que necessiten orientació, assessorament o fer algun tràmit.  Aquest equip fa un diagnòstic de la situació familiar i si convé deriva als equips de tractament o seguiment. 

Hi ha tres equips de tractament:

  • equip d'atenció a famílies i infància
  • equip d'atenció a persones adultes
  • equip d'atenció a persones grans

Cada equip el conformen professionals de treball i educació social especialitzades en cada etapa vital que acompanyen a les persones o famílies en els processos que els hagin portat a demanar suport. 

A més, el departament compta amb un assistent digital que fa suport a la ciutadania en aquells tràmits que poden presentar més complicació i també fa suport grupal per promoure que les persones puguin adquirir habilitats digitals i un tècnic especialitzat en habitatge.