Cessions d'espai

Les sales i aules dels centres cívics municipals estan a disposició de les entitats i de la ciutadania per a portar-hi a terme activitats culturals, socials, educatives…

Les sol·licituds estan subjectes a la disponibilitat d’espais un cop tancades les programacions trimestrals de CCVIC, els actes de l’Ajuntament de Vic i de les associacions de veïns de la ciutat.

Les activitats privades d’interès particular (celebracions, actes familiars, amb ànim de lucre, etc.) no hi estan permeses.

NORMATIVA REGULADORA

TAXES

Per formalitzar la reserva d’espais:

  1. Contactar amb el centre cívic i consultar la disponibilitat de l’espai per a reservar-lo.
  2. Tramitar la sol·licitud de cessió d’espai a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Vic o bé presencialment a les oficines d’Atenció Ciutadana municipals. En el cas de les entitats és obligatòria la tramitació electrònica.
    Cal especificar l’espai, els horaris d’entrada i sortida, el tipus d’activitat, l’aforament, si hi ha cobrament d’entrada i les necessitats tècniques.
    Les sol·licituds seran autoritzades o rebutjades per la Regidoria de Cultura, en  compliment dels criteris exposats a la normativa d’ús i de la disponibilitat dels espais.
SEU ELECTRÒNICA

OFICINES D'ATENCIÓ CIUTADANA