Cessions d'espai
Les sales i aules dels centres cívics municipals estan a disposició de les entitats i de la ciutadania per a portar-hi a terme activitats culturals, socials, educatives…
Les sol·licituds estan subjectes a la disponibilitat d’espais un cop tancades les programacions trimestrals de CCVIC, els actes de l’Ajuntament de Vic i de les associacions de veïns de la ciutat.
Les activitats privades d’interès particular (celebracions, actes familiars, amb ànim de lucre, etc.) no hi estan permeses.
NORMATIVA REGULADORA |
TAXES |
Per formalitzar la reserva d’espais:
- Contactar amb el centre cívic i consultar la disponibilitat de l’espai per a reservar-lo.
- Tramitar la sol·licitud de cessió d’espai a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Vic o bé presencialment a les oficines d’Atenció Ciutadana municipals. En el cas de les entitats és obligatòria la tramitació electrònica.
Cal especificar l’espai, els horaris d’entrada i sortida, el tipus d’activitat, l’aforament, si hi ha cobrament d’entrada i les necessitats tècniques.
Les sol·licituds seran autoritzades o rebutjades per la Regidoria de Cultura, en compliment dels criteris exposats a la normativa d’ús i de la disponibilitat dels espais.
SEU ELECTRÒNICA |
OFICINES D'ATENCIÓ CIUTADANA |