Introducció a la joieria

Tècniques per fer anells, cadenes, penjolls... amb coure, fil de llautó, alpaca i pedreria.

<bound method DexterityContent.Title of <Event at /fs-vic/vic/serveis/cultura/ccvic/placa-dosona/agenda/introduccio-a-la-joieria>>.

Grups  

2 grups 

Dates els divendres – 5 sessions  

Del 9 de maig al 6 de juny  

Horaris:  

De 16 h a 18 h 

De 18.30 h a 20.30 h  

Descripció  

Endinsa't en el fascinant món de la joieria artesanal i descobreix l’equilibri perfecte entre tècnica i creativitat. Aquest taller t’ofereix l’oportunitat d’explorar les tècniques tradicionals de la confecció de joies amb metall i pedreria, des del disseny inicial fins als acabats més detallats. 

Aprendràs a fer servir les eines pròpies de l’ofici de joier, desenvolupant habilitats essencials com el gravat, el repujat, la filigrana i el texturat. També dominaràs el calat amb arquet, la creació de boques i l’encast de pedreria, elements fonamentals per donar un toc exclusiu a cada peça. 

A més, adquiriràs nocions bàsiques de soldadura i perfeccionaràs els acabats per aconseguir resultats professionals. Experimentaràs amb diferents materials i textures per crear dissenys únics i personalitzats, portant la teva visió artística a una nova dimensió. 

Ja sigui que vulguis iniciar-te en el món de la joieria, perfeccionar la teva tècnica o simplement gaudir d’una experiència creativa, aquest curs et proporcionarà els coneixements i les eines necessàries per convertir les teves idees en autèntiques obres d’art. 

Tallerista  

Albert Canadell  

Inclusivitat: taller adaptable. En cas de diversitat, demaneu informació ampliada al centre cívic. 

Cursos i tallers