Exposició fotogràfica Mis pequeños ojos, de Guillermo Franco

Exposició del fotògraf argentí Guillermo Franco. El dia de la inauguració realitzarem una connexió en directe amb l'autor des de l'Argentina.

Activitat externa
Cartell de l'exposició amb una de les fotografies de l'exposició.
Cartell de l'exposició amb una de les fotografies de l'exposició

Allí mis pequeños ojos

És una col·lecció d'instantànies de la vida quotidiana, perpetuades per l'ull del fotògraf.

El que és real -inaprehensible- es revela ficció. El que és invisible -essencial- s'aprecia gràcies a la imaginació. El que és nimi, banal, superflu... pren vàlua des de la sorpresa. Preses directes. Espontànies. Vívides. Una compilació de fotografies en blanc i negre, que pinten un temps i un espai, on l'ara es converteix en sempre i l'efímer en etern.

Guillermo Franco

Va estudiar Ciencies de la Comunicació a la Universidad Nacional de Córdoba (Argentina) i Fotografia a la Escuela de Artes Aplicadas Lino Enea Spilimbergo, i a la  Filial Córdoba de la Escuela Argentina de Fotografía. Des de 2000 és programador cinematogràfic del Cineclub Municipal Hugo del Carril, i redactor/editor de les revistes Metrópolis i Dime que me amas, Cineclub!

Exposició
  • 21 de març 2025

  • On? Sala Romeu del C.C. Joan Triadú
  • Quan? 21/03/2025 a 19:00 fins a 14/05/2025 a 20:00
  • Què? Exposicions Xerrades i conferències
  • Organitzador Tres-e-u VicClic
  • Preu Entrada gratuïta