La filla del mar - d'Àngel Guimerà
Activitat externa- https://www.vic.cat/serveis/cultura/cultura/equipaments/espai-etc/agenda/copy2_of_la-filla-del-mar-dangel-guimera
- La filla del mar - d'Àngel Guimerà
- 2024-07-14T18:30:00+02:00
- 2024-07-14T20:00:00+02:00
“Van salvar-me d’aquest mar d’on m’arriben, de vegades, veus que em criden, com si per sobre les ones hi hagués quedat la veu dels meus pares. El mar, si que m’estima! I el seu alè penetra l’ànima”
La història transcórrer entorn l’Àgata, un ésser que sorgí del mar fa uns quants anys, i un petit poble costaner, la va acollir com si fos una filla més. Però sempre serà l’estranya, la diferent, l’acollida… i és per aquest motiu que, Mariona i Pere Màrtir, per consumar el seu amor secret, la utilitzaran com si d’un objecte es tractés, segons la seva conveniència. Serà això el que farà florir les passions més carnals: Des dels racons més escabrosos de l’interior de les vísceres humanes, fins al lloc més inhòspit de les profunditats del mar.
L'espectacle compta amb llums estroboscòpiques.
Fitxa artística
Direcció: Abel Reyes Alabart
Ajudantia de direcció: Lena Casanoves Giol
Intèrprets:
Àgata: Laia Blancafort Amblàs
Pere Màrtir: Arnau Molas Vilaró
Mariona: Lucía Guiral
Caterina: Meritxell Castro Cintas
Gregori: Jordi Colom Marsó
Cinquenes: Toni Presseguer
Baltasanet: Josep Armengol Medina
Lluiseta: Mariona Pous Grau
Filomena: Irene Medina
Rufet: Pau Salarich Clos
Mòllera: Adrià Babot
Músic: Carles Martos
Escenografia: Carles Font
Caracterització: Paula Sanromà
Il·luminació: Antoni Font
So: Joan Casas-Roma
Disseny gràfic: Joel Tió Buján
Moviment: Laura Marsal
Agraïment especial: Pare Font
Producció: Etcètera Teatre
-
14 de juliol 2024
- On? Espai ETC
- Quan? 14/07/2024 de 18:30 a 20:00
- Què? Teatre, dansa i circ
- Organitzador Etcètera Teatre
- Preu 10 €