Pagament d'aparcament i anul·lació de denúncies
Com puc treure el tiquet d'aparcament? I com puc anul·lar una denúncia?
Treure el tiquet d'aparcament
El tiquet d'aparcament es pot obtenir de dues formes:
Des dels parquímetres:
1. Seleccioneu l'opció "Aparcar"
2. Seleccioneu la tarifa corresponent segons el tipus de plaça on hàgiu estacionat o bé el tipus d'autoritzat que sigui si és el cas. (tarifa zona blava, verda o taronja)
3. Introduïu el número de matrícula (números i lletres)
4. Cliqueu l'opció de "validar"
5. Trieu l'opció de pagament (pot fer-se amb targeta o amb monedes)
6. Seleccioneu l'import
7. Efectueu el pagament segons l'opció triada.
8. Ja teniu activat i pagat el temps d'estacionament!
Amb aquest sistema no cal que deixeu el comprovant ni el rebut al cotxe, però si ho desitgeu podeu imprimir el comprovant i el rebut, o bé només el rebut des del parquímetre.
Des de les aplicacions mòbils o APPs habilitades:
Totes les aplicacions mòbils actualment disponibles per l'obtenció del tiquet d'aparcament a les zones blaves, verdes i taronges estan publicitades en els parquímetres.
Totes les aplicacions mòbils estan disponibles tant per a Android com per a iOS.
Anul·lació de denúncies
Anul·lació per excés de temps.
Només es pot anul·lar fins a les 21.00 h del dia en què s'ha tret el tiquet d'estacionament.
Si es fa en els 60 minuts posteriors a l'hora de finalització de l'estacionament que s'indicava en el tiquet, el del tiquet que es disposava: 7,5 €
Si l'anul·lació de la denúncia és posterior als 60 minuts de la finalització del temps que s'indicava en el tiquet d'estacionament: 7,5 € + 1,5 €/h per a cada hora de més.
Anul·lació per falta de tiquet: 12,5 €